INTRO časopis o architektuře

Diskuze k článku Bio Repel - ekologický přípravek proti vlivům plísní

Zobrazit článek Bio Repel - ekologický přípravek proti vlivům plísní

Datum: 10.5.2006 14:31
Reagovat na komentář
Autor: Jiří
Je ta houba skutečně tak chytrá?
Přípravek jsem použil už asi 4 nebo 5x. Co použití, to rok. Popíšu zkráceně vývoj:

1. rok nadšení - skutečně to fungovalo tak, tak se popisovalo v TV pořadu, kde byl přípravek představen.
2. rok - jo, funguje to. Plíseň se objevila dříve než u prvního použití.
3. rok - funguje to, ale plíseň se objevila opět o něco dříve.
4. rok - hmm, mám z toho smíšený pocit. Po aplikaci se letos plíseň objevila rekordně brzy.

  • Podotýkám, že balení koupené jako poslední bylo podstatně dražší než první koupené (zdražení v řádu desítek procent).
  • Jak je zřejmé z popisu, mám už s tímto přípravkem určitou zkušenost a aplikace byla vždy přesně podle návodu.
  • Nevím v čem je problém, zda si plísně na přípravek zvykají a jsou rezistentní nebo to, že přípravek dlouho leží na regále a obchodník pouze přelepuje cenu.

    Takže letos se vracím k osvědčenému savu. Je levnější a ve výsledku stejně účinné. "Ekologie ať jde do háje."
  • Datum: 19.11.2007 10:34
    Reagovat na komentář
    Autor: Skalková Jitka
    Re: Je ta houba skutečně tak chytrá?
    V srpnu jsme použili před malováním přímo na plíseň Bio.repel Je listopad a je tu znovu a vyrostla astronomicky rychle.Nevím co si teď počít.A jak všichni víte není Bio repel zrovna levný!Co k tomu dodat..........?
    Datum: 6.2.2015 16:43
    Reagovat na komentář
    Autor: jája
    Re: Je ta houba skutečně tak chytrá?
    Datum: 22.1.2008 19:38
    Reagovat na komentář
    Autor: pernicová
    MÍSTO ČERNÉ PLÍSNĚ ZELENÁ
    již řadu let bojujeme v našem domě s plísní,řešili jsme ji savem, ale vymalovaný čistý byt nám vydržel jen do prvních mrazů.zoufalí jsme tedy použili přesně podle návodu BIO REPEL a plísen se nám objevila již z počátku podzimu, ale už ji nemáme černou, ale zelenou jako podzimní trávu,zajímalo by mne co by mi na to řekli výrobci.jsem optimistka tak doufám,že je to nějaká fáze neškodné plísně , kterou jsme si použitím BOIO REPELU doma nasadilili.ale otázka zní jak se jí zbavit? pomozte prosím!!!!!
    Datum: 21.2.2013 9:56
    Reagovat na komentář
    Autor: Jaroslav
    Re: MÍSTO ČERNÉ PLÍSNĚ ZELENÁ
    Mám stejnou zkušenost. Asi týden po nátěru BIOREPELEM se objevila světle zelená našedivělá plíseň. Po 3 týdnech je asi 2mm vysoká. Vyhodil jsem zbytečně 400kč za BIOREPEL a musím zdivo ošetřit klasickým SAVEM.
    Datum: 11.2.2014 9:53
    Reagovat na komentář
    Autor: Zdenek
    Re: MÍSTO ČERNÉ PLÍSNĚ ZELENÁ
    ŠPATNĚ JSTE SI PŘEČETLI NÁVOD NA BALENÍ, PROTO TAM JSOU SÁČKY DVA. JAK NA PLÍSNĚ? 1. OŠKRÁBAT STĚNU A PODLE NÁVODU NAŘEDIT SÁČEK VE VODĚ A ŠTĚTKOU KLASICKY NATŘÍT OŠKRÁBANOU PLOCHU. JE POTŘEBA APLIKOVAT SKUTEČNĚ NE JEN PREVENCI DO MALBY ALE I PŘÍMO NA OŠKRÁBANOU STĚNU. 2. KROK DVĚ NEJLÉPE DRUHÝ DEN NÁTĚR PŘIDAT I DO NÁTĚRU PRIMALEX. POZOR NEPOUŽÍVAT NÁTĚR S VYSOKOU OTĚRUVZDORNOSTÍ. KLASICKÝ PRIMALEX POSTAČÍ. STĚNA MUSÍ DÝCHAT ABY HOUBA MĚLA PROSTOR. JINAK FUNGUJE PŘESNĚ OBRÁCENĚ. DRUHÝ BALÍČEK VYSTAČÍ K NÁTĚRU 70 m2 ROZDĚLAT VE VODĚ A POTOM VLÍT DO BARVY.NIKOLI OBRÁCENĚ. HOUBA SE MUSÍ AKTIVOVAT.POSTUP A KOLIK VODY JE NA BALENÍ. FUNGUJE TO DOBŘE JEN SED S TÍM MUSÍ UMĚT. A PAK VĚTRAT VĚTRAT VĚTRAT VĚTRAT. POKUT MÁTE PLAST OKNA POUŽÍVAT VENTILACI V OKNECH. RÁD PORADÍM NA E-MAULU: malovani-chudoba@eznam.cz ZDENEK
    Datum: 27.1.2015 11:21
    Reagovat na komentář
    Autor: ladislav bogusz
    Re: MÍSTO ČERNÉ PLÍSNĚ ZELENÁ
    prosim o radu jak se zbavit solne plisne dekuji
    Datum: 27.1.2015 11:23
    Reagovat na komentář
    Autor: ladislav bogusz
    Re: MÍSTO ČERNÉ PLÍSNĚ ZELENÁ
    prosim o radu jak se zbavit solne plisne dekuji
    Datum: 5.1.2016 11:28
    Reagovat na komentář
    Autor: Jiří Satránský
    Re: MÍSTO ČERNÉ PLÍSNĚ ZELENÁ
    Chytrá houba Bio Repel na zeď. Ano také mne to oslovilo a jal jsem se do obchodu ji koupit, bratru se slevou v drogerii za 330,-Kč ale co říkal jsem si a koupil. Viděl jsem v televizi jak zázračně funguje, jsem celý natěšen doma řádně rozbalil krabičku a jelikož jsem detailista postupoval jsem přesně podle návodu, kroku po kroku. Říkal jsem si mrcho teď s tebou zatočím počkám 14 dní a je po tobě.... Co se cca po 14 dnech dělo to bych vám přál vidět. Plíseň ta špatná se rozrostla minimálně 4 násobně a v koupelně tam kde nebyla jen pár teček vyrosla zcela nová větší, každým dnem se plíseň ( ta špatná ) zvětšovala až jsem se na to nemohl dívat a cca po týdnu jsem použil smradlavé, ale osvědčené Savo na plíseň a bylo hotovo. Takže kdo chce te vyhodit 360,-Kč směle si kupte Bio Repel na plíseň na zeď. Poté jsme si přečetl recenzi na internetu a nestačil jsem se divit nebyl jsem sám.
    Datum: 9.4.2017 12:37
    Reagovat na komentář
    Autor: Anna
    Re: MÍSTO ČERNÉ PLÍSNĚ ZELENÁ
    Přesně, jak píšete-každý chce mít "šup dup" hotovo, my jsme s biorepelem likvidovali ve špajzu a v ložnici a všude je po problému (ložnice už 7.let, špajz asi 5.let).
    Datum: 25.6.2015 17:25
    Reagovat na komentář
    Autor: Pavla Bednarčíková
    Re: MÍSTO ČERNÉ PLÍSNĚ ZELENÁ
    Máme unikátní řešení těchto problémů s garancí 10 let. Je třeba jen aby na takto ošetřený povrch svítilo světlo s délkou uv záření světla 350nm, což je uplně zanedbatelné množství, zdraví naprosto neškodlivé
    Datum: 18.10.2008 11:27
    Reagovat na komentář
    Autor: Markéta Svobodová
    Dřevěné trámy a biorepel
    Dobrý den, Mám dotaz.Na starším domku jsme dělali novou střechu.V době kdy byla odkrytá cca 3 týdny nám napršelo přes plachtu na stropy,které napadla plíseň a stropy jsme museli strhat,včetně starých podlah.Omítky v místnostech byli oťukané na tzv.na cihlu.V domě se netopí a plíseň zůstala mírně i na nosných trámech.Plíseň je zelené barvy.Na omítkách byla bílá a červená,ale ta už byla odstraněna. Dotaz: Můžeme nanést biorepel na trámy? Pokud ano,tak kolikrát A i B postup opakovat? Zda stačí jednou? A také za jak dlouho můžeme dát na trámy po nanesení novou podlahu a stropy s jistotou,že se plíseň už neobjeví? Vadí,že se v domě netopí? Máme strach,aby pokud to nebude dostatečně proschlé,aby se plíseň znovu nezačala tvořit a nenapadla novou podlahu? Děkujeme mnohokrát za odpověď! S pozdravem Svobodová
    Datum: 28.11.2009 11:40
    Reagovat na komentář
    Autor: EVA
    Čte vůbec někdo z odpovědných tyto postřehy?
    Naši mají obdobný problém, jako je popisován v předešlých příspěvcích. Malovali asi před třemi týdny a plíseň se objevila již po několika dnech! Je pravda, že není černá, ale je! Předpokládala jsem, že zde naleznu nějaké vysvětlení. Zjistila jsem pouze, že nás je víc se stejným problémem, ale reakce výrobce žádná!!
    Datum: 25.6.2015 17:26
    Reagovat na komentář
    Autor: Pavla Bednarčíková
    Re: Čte vůbec někdo z odpovědných tyto postřehy?
    Máme unikátní řešení těchto problémů s garancí 10 let. Je třeba jen aby na takto ošetřený povrch svítilo světlo s délkou uv záření světla 350nm, což je uplně zanedbatelné množství, zdraví naprosto neškodlivé
    Datum: 1.11.2015 10:31
    Reagovat na komentář
    Autor: vantuch
    Re: Čte vůbec někdo z odpovědných tyto postřehy?
    pošlete víc info o Vaší metodě světlo s délkou uv záření světla 350nm
    Datum: 30.11.2009 13:26
    Reagovat na komentář
    Autor: Karel
    Chytrá houba proti dřevomorce ?
    Může chytrá houba účinně působit i proti dřevomorce ?
    Datum: 30.11.2009 23:23
    Reagovat na komentář
    Autor: Henzlová
    Chytrá houba X dřevomorka
    Velmi by mě také zajímalo, zda si pythium digandrum poradí i s tímto predátorem. Prosím, sdělte mi zkušenosti.
    Datum: 14.12.2009 13:15
    Reagovat na komentář
    Autor: Jindřich
    \"chytrá houba v TV\"
    Dobrý den, v nějakém pořadu v TV (bohužel nevím který to byl - nevěnoval jsem tomu pozornost) jsem zaslechl informaci, že tato \"chytrá houba\" je údajně účinná i proti dřevomorce domácí. Jestli je to pravda a byla-li tato informace nějak podložena dobrozdáním jejího objevitele, to nevím. Nemohu se ale nikde dopátrat pravdy. Psal jsem dotaz i přímo výrobci oněch preparátů, obsahujících \"chytrou houbu\" - zatím čekám na odpověď. Pokud se někdo dozvíte více, napište to prosím sem. Díky!
    Datum: 17.12.2009 12:59
    Reagovat na komentář
    Autor: Redakce
    Re: "chytrá houba v TV"
    Látka Pythium oligandrum se aplikuje i k léčbě plísňových onemocnění pokožky, viz např. článek Chytrá houba - Pythium oligandrum - Profesionál v péči o nohy, ruce, pokožku, ústní dutinu, intimitu, nehojící se rány, ... na adrese http://www.pythium.eu/cs/. Je tedy dobrý důvod očekávat, že Bio Repel, který tuto látku podle výrobce obsahuje také, bude podobně účinkovast i při ošetřování plísněmi napadeného zdiva či dřevěných stropů a stěn. Nepodařilo se nám ale potvrdit, že Pythium oligandrum účinkuje i na plíseň (nedokonalou houbu) dřevomorku domácí, přestože se tato možnost zdá být samozřejmá.
    Dřevomorka využívá dřevo jako substrát pro svoji výživu a působí buď v povrchových vrstvách, nebo v celém jeho objemu. Ochrana proti dřevomorce spočívá hlavně v prevenci, která se dělí na konstrukční a chemickou. Chemickí je náročnější a méně jistým výsledkem. Některé zdroje, např.
    Dřevomorka, houba horší než oheň (http://extrabydleni.finexpert.cz/default.aspx?article=174) nebo
    Dřevo - plísně, houby a dřevokazný hmyz (http://www.spectrum-franek.cz/prodejna/ochrana-dreva-a-zdiva/drevo-plisne-houby-a-drevokazny-hmyz/)
    doporučují k preventivnímu chem. ošetření Lignofix, Bochemit, Dřevosan a další. Je ale možné, že tyto zdroje Bio Repel neznají, i když může účinkovat lépe. Preventivní chemické ošetření není triviální; v laických podmínkách obvykle přichází v úvahu jen povrchová aplikace, která však je nejméně účinná. Účinnější je máčení nebo tlaková imperegnace.
    Pokud už stojíme tváří v tvář dřevu napadenému houbou, je situace mnohem horší, Většinou nezbývá než učinit následující:

  • co nejrychleji snížit vlhkost
  • povolat statika, který posoudí stav konstrukce
  • odborně vyměnit nejvíc poškozené části
  • chemicky ošetřit
  • odstraněné části spálit
  • nářadí omýt ve vodě s rozpuštěnými ochrannými přípravky

  • Je však třeba si uvědomit, že neexistuje metoda, která by houbu opravdu zlikvidovala.
    Datum: 30.5.2013 21:05
    Reagovat na komentář
    Autor: Hupert
    Bio Repel nedoporučuji
    V svém domě jsem použil přípravek BIO repel na místech, kde se mi objevila na zdivu plíseň a ...plíseň opravdu zmizela, jenže na místech výskytu se zanedlouho objevily jakoby mastné skvrny. Domnívám se, že je to výskyt buď té houby anebo nějakých zárodků jiné plísně, které nejdou ze zdi nijak odstranit a jsou vrostlé do omítky. Nezbývá, než odstranit malbu, zdi opět chemicky a nejspíš i mechanicky ošetřit, nově vyštukovat a natřít. Jinak totiž nelze jen tak vymalovat, protože skvrny z této houby pronikají i skrze nový nátěr. Děkuji pěkně za takovou povedenou houbu, která nakonec způsobí více problémů. Nikomu ji tedy nedoporučuji.
    Datum: 16.12.2013 14:15
    Reagovat na komentář
    Autor: Katerina
    Chytra houba rozhodne nezabrala
    Tak jsme na podzim take koupili Chytrou houbu a aplikovali ji dle navodu na vsechny zdi ktere plisen napada nebo drive napadala. Jeste nezacly ani mrazy a zdi ktere loni neplesnively jsou letos plesnive taky a plisen se vraci daleko rychleji :-( Takze tuto "chytrou" houbu nedoporucuji. Napsala jsem jiz email vyrobci. Jsem zvedava na jeho reakci. Kdyby mel nekdo zajem take napsat primo jemu zde je email : biopreparaty@biopreparaty.eu Kdyz vyrobce uvidi, kolik nespokojenych zakazniku ma, mozna s tim neco udela....
    Datum: 29.12.2013 18:23
    Reagovat na komentář
    Autor: Ivana
    Sthermizol
    ani táto stierka nieje až taká dobrá,20l vedierko stojí 100e,jeden rok bolo dobre a pleseň máme nazad ,asi najlepšie je používať ceresit proti plesni,nesmrdí tak ako savo
    Datum: 20.1.2014 16:33
    Reagovat na komentář
    Autor: Jaro
    POZOR :-)
    Vážení diskutujúci. Po prečítaní Vašich príspevkov a zamyslení sa,som dospel k názoru ,že prípravok nie je určený na odstránenie závady plesnenia.Teda aby sme sa správne pochopili,neodstraníme s ním príčinu plesnenia. Takže je nutné najprv odstrániť príčinu "choroby", a až potom zničiť pleseň - jej výtrusy ,ktoré lietajú po "byte". Keď nemáme dobre odvetranú a suchú miestnosť nepomôže nám dlhodobo nič. Okolo plesnenia je toho celá veda. Našiel som knižku od p.K.Klanovej "Plísne v dome a v byte" ,ale ešte som si ju nekúpil. S plesnením sa stretávam čoraz častejšie aj na Slovensku. Hlavne po zateplení bytových domov.
    Datum: 11.2.2014 10:02
    Reagovat na komentář
    Autor: ZDENEK
    CHYTRÁ HOUBA.
    SOUHLASÍM PROSTĚ VĚTRAT VĚTRAT VĚTRAT. SAMOTNÁ HOUBA NIC NEZMŮŽE POKUT VY SAMI JI NEPOMŮŽETE. JAK UŽ JSEM ZDE UVEDL JE NUTNÉ STĚNU PŘIPRAVIT PRO APLIKACI. STĚNY OŠKRÁBAT A NECHAT PROSCHNOUT. PAK APLIKOVAT NA STĚNU OŠKRÁBANOU ROZTOK A PO ZASCHNUTÍ I DO NÁTĚRU. POUŽÍVAT NÁTĚR NE S VYSOKOU OTĚRUVZDORNOSTÍ. KLASICKÝ PRIMALEX POSTAČÍ. ZDENEK
    Datum: 8.2.2015 11:26
    Reagovat na komentář
    Autor: yarin
    Re: CHYTRÁ HOUBA.
    Mate pravdu Zdenku,samotna houba nic nezmůže. Pred 3/4 rokem jsem osetril roh zdi presne dle navodu a dalsi dve mista v dome: oskrabat,umyt sackem a)a pockat a natrit sackem b) zbytek do malby a natrit. Zacla zima a plisen je tu. Tak cekam jak se houba nazere a zesili. (zadne savo prece ji nezabiju) Je to divne - cerny flek se zvetsuje, asi ta mrcha nema hlad. Co ted s tim, kdyz mam zed v barve. VETRAT oooo dekuji za radu(vtipne) Kazdy prece vi ze plisen je z vlhka. Takze: oskrabat,umyt sackem a)a pockat a natrit sackem b) zbytek do malby a natrit a nezapomente vetrat jinak to nepomuze - pise Zdenda P.S. asi ji zabiju savem
    Datum: 11.2.2014 10:06
    Reagovat na komentář
    Autor: ZDENEK
    AHOJ
    JÁ JI POUŽÍVÁM BĚŽNĚ A NEMÁM PROBLÉM. SPÍŠ BYCH ŘEKL KAŽDÝ KDO UMÍ POČÍTAT DO PĚTI SI UVĚDOMÍ ŽE HOUBA V BARVĚ NA NEPŘIPRAVENĚ STĚNY JE NESMYSL. ZDENEK
    Datum: 17.10.2014 19:19
    Reagovat na komentář
    Autor: Dáša
    CHYTRÁ HOUBA
    Ano, houba je opravdu velmi chytrá, protože nedělá nic. Měla jsem 4 druhy chytrých hub a nespozorovala jsem naprosto žádný účinek kterékoli z nich na cokoli. Savo je Savo.
    Datum: 9.11.2014 10:50
    Reagovat na komentář
    Autor: Petra
    Re: CHYTRÁ HOUBA
    Mely by jste si poradne precit navod o tom jak ta houba vlastne funguje a pak psat negativa. http://www.chytra-houba.eu/8,bio-repel.html
    Datum: 9.11.2014 10:52
    Reagovat na komentář
    Autor: Petra
    Re: CHYTRÁ HOUBA
    Mely by jste si poradne precit navod o tom jak ta houba vlastne funguje a pak psat negativa. http://www.chytra-houba.eu/8,bio-repel.html
    Datum: 9.11.2014 10:54
    Reagovat na komentář
    Autor: Petra
    Re: CHYTRÁ HOUBA
    http://www.youtube.com/watch?v=m94LoBC3WsE
    Datum: 14.9.2017 9:17
    Reagovat na komentář
    Autor: Danica
    Re: CHYTRÁ HOUBA
    Pleseň je vždy z vlhkého prostredia. Vážení, pokiaľ neodstránite problém vlhnutia, ktoré podporuje tvorbu plesne, nepomôže vám ani chytrá huba ani savo. Viete to dobre, tí čo savo pravidelne používate, že nátery či postreky sa musia opakovať pokiaľ stena alebo problémové miesto neustále vlhne!Takže chytrá huba je len náhrada sava pre tých, ktorí nechcú používať chémiu a zmýšľajú ekologicky. Preto odstráňte zdroj vlhka a pomôže vám na likvidáciu plesne tak chytrá huba ako savo. Je len na vás pre ktorý prípravok sa rozhodnete. A pokiaľ je zdroj vlhka odstránený tak chytrá huba bez problémov odstráni pleseň navždy!
    Datum: 10.11.2014 19:23
    Reagovat na komentář
    Autor: Tomáš
    Dotaz
    Já jen ke špatným reakcím. Určitě jste dodrželi všechny zásady? 14 dní lépe dva měsíce nepoužít žádnou chemii proti plísni a nepoužít barvu s Fungicidy? Chystám se použít, všichni mí známí moc chválí údajně mají 4 roky pokoj, tak zjišťuji kde je chyba.
    Datum: 6.12.2014 23:11
    Reagovat na komentář
    Autor: Vláďa
    Re: Dotaz
    Nevím jak chytrá houba na zdi, ale dlouho a dá se říct že úspěšně používám biodeur na nohy na plíseň, kterou jsem chytil už na vojně. Před tím jsem používal kdejaké vodičky (taky chemie), muselo se to patlat pravidelně a časem si plíseň zvykla. Ani dermatolog ten biodeur neznal, protože to není v katalogu léčiv. Taky jsem 14 dní před tím musel ty jeho vodičky přestat používat, aby nezničily tu houbu. Jediné co mohu potvrdit, na ty nohy to funguje a proti chemii to vydrží mnohem déle. Použití houby na zdi si někdo chválí, někomu to nefunguje. Ač nejsem biolog, dovedu si představit spoustu důvodů, proč to nefunguje. - špatné pH, houba určitě bude vyžadovat nějaký rozsah vhodný její přežití. - zbytky nějakého fungicidu, který se ještě nerozložil. Některé mohou ve zdi zůstat aktivní ještě dost dlouho po aplikaci. a spousta dalších - světlo, teplota, třeba i nedodržení návodu...
    Datum: 29.4.2015 19:08
    Reagovat na komentář
    Autor: Blanka
    houba-vápno
    Zdravím.Mám otázku.Aplikovala jsem houbu na zeď přesně podle návodu.Ale místnost je odjakživa bílena pouze vápnem.Tak by mě zajmalo jaká je pravděpodobnost funkčnosti houby.A za jak dlouho a jestli vůbec se smí ošetřená zeď opět vymalovat vápnem.Všude se uvádí jen běžný nátěr.A majitelka řekla,že primalex jen přes jeji mrtvolu.Děkuju za odpověď.
    Datum: 25.10.2015 21:32
    Reagovat na komentář
    Autor: Jaruska
    Plíseň ve sklepě
    Já jsem použila chytrou houbu několikrát ve sklepě a s výsledkem jsem byla spokojená. Plíseň měla černou barvu a při použití přesně podle návodu se už neobjevila.
    Datum: 21.1.2016 22:12
    Reagovat na komentář
    Autor: Jarnilka
    Chytra houba
    Použila jsem houbu dvakrát a vždy mi pomohla. Máme dvě místa ve starém domě, které jsou dosti vlhká a bohužel se plíseň tak po půl roce vrací ale zatím mi chytrá houba vzdy pomohla. Myslím, že až vyřešíme více tepelné mosty bude lépe.
    Datum: 29.1.2016 18:46
    Reagovat na komentář
    Autor: Franta
    Bio repel
    Použili jsme Bio Repel před šesti lety na stropě ve sprše (černé fleky), kde se denně sprchujeme a také v ložnici (černá plíseň byla pouze v rohu, ale často větráme ventilačkou) a doposud se nám žádná plíseň neobjevila ani ve sprše ani v ložnici! Máme tu nejlepší zkušenost, jsme maximálně spokojení!
    Datum: 7.12.2016 10:25
    Reagovat na komentář
    Autor: technolog
    Nanohalt
    Moderní přísada nanohalt v kombinaci s fotokatalytickým efektem nemá konkurenci!
    Datum: 22.6.2017 11:21
    Reagovat na komentář
    Autor: Petr
    Chytrá houba - vyhozené peníze
    Manželka toužila po chytré houbě. Přesně podle návodu oba pytlíky na zdivo, vlhko není, neustále větráme a plocha plísně nemizí ani po půl roce. Jo pardon, asi 0,5 cm okraje to požralo. Nechápu, jak se dá patentovat něco, co v nelaboratorních podmínkách nefunguje. Dám SAVO a bude pokoj.
    Datum: 31.7.2017 10:57
    Reagovat na komentář
    Autor: lexl
    Re: Chytrá houba - vyhozené peníze
    Vlhko asi trochu bude, když tam máte plíseň. Jinak by tam prostě nerostla.

    Přidat komentář

    Stránky stavebnictvi3000.cz používají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. (beru na vědomí)