Novinky 2011 se značkou BRAMAC

Na začátku roku 2011 proběhla tisková konference společnosti BRAMAC střešní systémy, spol. s r.o., na které ředitel společnosti Ing. Vladimír Nováček a ředitelka marketingu Ing. Radvana Rudolfová zhodnotili předchozí rok a představili novinky roku 2011.

Největší novinku – nadkrokevní izolaci BramacTherm, která byla dokonce zařazena do celorepublikové soutěže Výrobek roku 2011, jsme již představili v minulém čísle. Nyní přinášíme informace o dalších novinkách společnosti, zhodnocení roku 2010 a úspěších na veletrhu Střechy Praha 2011.

Další novinky společnosti BRAMAC

Společnost BRAMAC poskytuje na betonové střešní tašky nadstandardní 30letou záruku. Již několik let poskytuje i záruku na funkčnost střešního systému. Podmínkou pro její získání je, že střecha musí být položena podle technických pravidel firmy Bramac a že na řešení konkrétních detailů střechy jsou použity k tomu určené produkty firmy Bramac. Od letošního roku si může zákazník vybrat mezi 10 a 15letou zárukou na funkčnost střešního systému. Dochází tudíž k rozšíření nabídky záruk.

Letos totiž firma nově zavedla základní řadu příslušenství, které splňují technické požadavky a přitom jsou přibližně o čtvrtinu levnější než doposud nabízené nejkvalitnější střešní doplňky Bramac. Mezi tuto základní řadu patří pojistné hydroizolační fólie ECO 110 a ECO 140, Basic roll pro odvětrání hřebene a nároží a nabídka prvků pro chůzi po střeše a protisněhová opatření. Pokud se tedy rozhodnete pro prvky ze základní levnější řady, firma vám poskytne desetiletou záruku na funkčnost střešního systému, pokud se rozhodnete použít ty nejkvalitnější nabízené produkty, bude záruka o polovinu vyšší, tedy celých 15 let. V případě, že dojde na střeše k porušení funkčnosti a pokud byla splněna pravidla pro správné položení krytiny a použity požadované produkty, zástupce firmy přijede, prověří závadu a zajistí výměnu problematického produktu zdarma, a to i včetně práce.

Zhodnocení roku 2010

V loňském roce přišla společnost s novým modelem střešní tašky Reviva a výrazně rozšířila i svou nabídku solárních systémů.

U solárních systémů se jednalo zejména o rozšíření nabídky zásobníků na teplou vodu, akumulačních nádrží, regulací a čerpadlových skupin. Touto nabídkou společnost velmi pružně zareagovala na zvýšenou poptávku trhu na využití ekologických zdrojů energie. A strategie se vyplatila, neboť firma BRAMAC zvýšila plochu prodaných solárních kolektorů o 60 % oproti roku 2009. V prodeji kompletních solárních setů se potom obrat zvedl na dvojnásobek roku předchozího.

Nová střešní taška Reviva se rovněž setkala se zájmem spotřebitelů. V tomto modelu se podařilo zkombinovat klasický vzhled bobrovky s výhodami velkoformátových tašek. Díky tomu, že taška je opatřena podélnou vodní drážkou, je spotřeba na 1 m² pouze 11 kusů (oproti klasické maloformátové bobrovce tedy o 25 kusů méně), z čehož samozřejmě vyplývá možnost rychlejší pokládky i nižší hmotnost na 1 m².

BramacTherm oceněn na veletrhu Střechy Praha 2011

Každý rok je na veletrhu Střechy Praha vyhlašována soutěž o Zlatou tašku. Společnost BRAMAC letos do této soutěže přihlásila dva výrobky – střešní tašku Reviva a novinku roku 2011 – systém nadkrokevní tepelné izolace BramacTherm. A právě nadkrokevní izolace získala pro letošní rok Čestné uznání, a to především díky ekologickým výhodám, které její použití přináší. Nadkrokevní izolace BramacTherm bude zavedena do prodeje na konci prvního čtvrtletí roku 2011

Další informace na www.bramac.cz nebo v prospektech firmy.

Autor: Romana Lásková
Foto: Archiv firmy