Tondach na veletrhu For Arch 2003

Pod tímto heslem probíhala prezentace firmy TONDACH na veletrhu For Arch. Stánek zaujímající prostor 144 m2 sice v době od 23. do 27. 9. hostil převážně odborníky z řad investorů, projektantů a architektů, o projekčních firmách nemluvě, ale organizátoři nezapomněli ani na nejširší veřejnost. Té byl určený program druhého dne veletrhu s názvem DEN TONDACHU a zejména každodenní znalostní soutěž.



V případě správných odpovědí na jednoduché tři otázky měl výherce v soutěži šanci získat až 50 % slevu při nákupu střešní krytiny TONDACH v množství do 200 m2. Ovšem vyhrávala každá správná odpověď – účastí v soutěži měl každý respondent svých 20 % slevy zaručených. A aby nebyl vidět smutek na tváři těch, kdo odpověděli chybně, i oni dostali cenu za odvahu - v podobě 10 % slevy.
Zájem o soutěž předčil očekávání. Celkem bylo vyhodnoceno 1 750 anketních lístků, vhozených do osudí, z toho 1 553 bylo vyplněno správně. Tento počet osob tedy obdržel 20 % slevu, pětice šťastných výherců získala 50 % slevu.

Jedním z vítězů soutěže v rychlosti kladení tašek na střechu se stal právě na Den Tondachu student Petr Tomíček (22 let) z Prahy, který dosáhl dokonce rekordního času. Sdělil nám, že podobné soutěže se zúčastnil poprvé a že má z akce dobrý pocit. Firmu TONDACH trochu znal a hodnotí ji kladně. „A co kdybyste nevyhrál?“ chceme vědět. „I kdybych nevyhrál, účasti v soutěži nelituji, aspoň je tu sranda,“ odpovídá výherce. O správnou atmosféru Dne Tondachu se postaral Jan Rosák, který celou akci moderoval s šarmem a přehledem sobě vlastním a kterého jsme se zeptali:
Moderujete na stánku firmy akci pro nejširší veřejnost s názvem »Den Tondachu«. Jak byste akci zhodnotil?
Soutěže jsou mým životním osudem a tak mohu srovnávat. Těší mě, na rozdíl od ostatních obvyklých soutěží, že tady se nám lidi hlásí sami, že jsou zde běžní návštěvníci veletrhu, které musí program oslovit, musíme překonat jejich přirozený ostych vystoupit na veřejnosti. Nakonec se to daří, je zde atmosféra, která lidi oslovuje, funguje fenomén »nabalování se« na projevy hravosti a soutěživosti zúčastněných. Pokud se přidá i určitá touha po ocenění a hezké odměně, výsledkem je zdejší bohatá účast. Osobně mám moc dobrý pocit, vždycky jsem rád, když je hodně lidí a ti odcházejí spokojení.

jak hodnotíte atmosféru tady na stánku?
Atmosféra v Tondachu je vždycky příjemná. Jsou zde tvořiví lidé a mají o svoji práci zjevně zájem. Zde na veletrhu je sympatická jejich snaha přitáhnout ke svým produktům pozornost, poskytnout návštěvníkům příjemnou zábavu a současně ukázat, co firma všechno dokáže nabídnout. Je to přirozená i příjemná forma zprostředkování informací.

Svou troškou do mlýna přispěla i Bára Štěpánová, která se okamžitě do soutěže zapojila. Nemohli jsme se nezeptat:
Co Vás přivedlo na stánek firmy Tondach?
Rekonstruujeme krásný dům v Zákolanech u Prahy z roku 1844, naší snahou je dát mu podobu domu viktoriánského stylu. Zvolili jsme dřevěná okna a logicky na tento dům nemůžeme dát betonové tašky. Že bude dodavatelem právě Tondach, máme rozhodnuté už dva roky, teď nastala doba, kdy se střecha bude pokládat. Vybrali jsme si tašku z produkce Tondach – Brněnka 14 engoba měděná. Potrpíme si na přírodní materiály, preferujeme původní materiály.
A jak se Vám líbí stánek a celková atmosféra firmy TONDACH?
Stánek se mi líbí. Nejvíc se mi líbilo, když nás pan ředitel pozval rovnou na střechu!

Zájem o stánek firmy TONDACH projevily svou návštěvou první den veletrhu i významné osobnosti - náměstek ministra PO ČR ing. Václav Srba, prezident HK ČR Ing. dr. Jaromír Drábek, náměstek primátora hlavního města Prahy Mgr. Petr Hulinský, předseda Svazu družstev Ing. Jan Wiesner, generální ředitelka ABF a.s. Ing. Miloslava Veselá a další.
A jaký tedy byl Tondach na veletrhu For Arch? No přece veselý a barevný!
Autor: PhDr. Jana Sládková
Foto: Archiv firmy