Vana LOVE STORY a sprchový kout GLASSLINE - revoluce v designu i kvalitě

Dvě zcela zásadní novinky představila společnost Ravak a.s., největší výrobce akrylátových van a sprchových koutů ve střední Evropě na brněnském veletrhu SHK. Těmi zmíněnými novinkami jsou vana Love Story a pantový sprchový kout GlassLine.

Love Story

Ravak a. s. spolu s předním světovým designerským studiem Storz vytvořil tvarově a designově zcela originální vanu, která dostala symbolické jméno LOVE STORY. Jedná se o první standardní vanu, kterou mohou pohodlně používat dvě osoby najednou. Cílem společnosti Ravak je, aby se vana Love Story stala široce používaným zbožím.

Love Story je vyráběna v levé i pravé variantě. Z hlediska umístění v koupelně je proto praktičtější než klasická rohová vana, dokonce v ní nezabírá ani více místa. Je vyrobena z mimořádně kvalitního a příjemného materiálu Lucite. Vanu LOVE STORY je samozřejmě možné obohatit o spoustu doplňků, jako je sprchovací zástěna, podhlavníky nebo speciální průsvitné poličky.

Love Story Atomic

Vanu Love Story je možné vybavit také hydromasážním systémem Atomic. Ten má oproti klasickým hydromasážím či perličkovým koupelím mnohem tišší chod, čímž zaručuje lepší relaxační účinky. Ve vaně je rozmístěno 12 trysek, díky kterým je zaručena masáž celého těla. Zároveň však není narušen celkový design vany.

GLASSLINE

Druhou zásadní novinkou společnosti Ravak a.s. je pantový sprchový kout GlassLine. Stejně jako vana Love Story je i GlassLine novinkou, která upoutá pozornost zcela novým a moderním designem a zároveň vysokou funkčností i praktičností. Dominantou GlassLine jsou čirá skla a chromované panty, které z této novinky dělají skutečně elegantní a reprezentativní část koupelny.

Sprchový kout GLASSLINE je dokonale technologicky řešený. Mezi jeho hlavní přednosti patří zejména vodotěsnost, kterou zajišťuje několik typů těsnicích profilů včetně speciálního průběžného těsnicího profilu při stěně koupelny. Další významnou výhodou je i přesnost zavírání dveří u koutu, fungující na principu zdvihového mechanismu a celková výška koutu, která byla zvýšena na 190 cm.

Autor: Ing. Patrik Kreysa
Foto: Archiv firmy