Za okny zuří vánice, ale doma je příjemné teplo a útulno…

Už zase padá sníh, je tu další zima. Ruce zebou, severák štípe chuchvalci mrznoucích vloček, chlad pomalu, ale jistě, otevírá svou ledovou náruč… Rychle domů! Jen ať za okny zuří vánice, tady je teplo a útulno! V krbových kamnech tančí oheň. Stačí si jen přisednout a vnímat tu dokonalou atmosféru domova.

ROMOTOP - stabilita a spolehlivost

Společnost ROMOTOP ze Suchdolu nad Odrou je známým výrobcem mnoha typů kvalitních krbových kamen, kterými uspokojuje jak zákazníky baumarktů, tak exkluzivní klientelu. Výborné renomé získal ROMOTOP především v západní Evropě, nyní se však stále více soustřeďuje na tuzemský trh, v jehož rámci nabízí hned několik špičkových značek krbových kamen. O stabilitě společnosti i jejím seriózním přístupu k zákazníkovi svědčí hned několik (by. zdánlivě podružných) faktorů. „Hlavní pozornost věnujeme zvýšení efektivnosti prodeje, optimalizaci výrobních kapacit a správné volbě vyráběného sortimentu, v němž k nejprodávanějším patří kamna SIENA I, BAZA a REGGIO,“ zmiňuje Ing. Martin Pončík, obchodní ředitel firmy.

Ta v kraji neblaze proslulém vysokým procentem nezaměstnanosti zaměstnává 330 zaměstnanců, z toho zhruba 25 % žen. K sociálním výhodám, které ROMOTOP svým pracovníkům nabízí, patří například příspěvek na stravu ve výši 55 % z ceny stravenky, pitný režim ve všech provozech zdarma, jeden týden dovolené navíc nad rámec základního výměru, 37,5 hodinová pracovní doba, nebo možnost slev ve sportovním areálu HEIkalka v Tošovicích. „Na odborná školení svých zaměstnanců věnuje ROMOTOP ročně finanční prostředky v rozmezí 1 až 2 % z celkově vyplácených průměrných mezd. Tento parametr se meziročně mění a má rostoucí trend, na rok 2005 je plánovaná hodnota 2,2 %,“ dodává obchodní ředitel.

ROMOTOP – široký výběr

Sortiment společnosti ROMOTOP je rozdělen do jednotlivých skupin výrobků s názvem HIT, SPECIÁL, EXCLUSIVE a STORCH. „Kolekce HIT je určena pro baumarkty, pro tato kamna je příznačný soulad ceny, designu, výkonu i užitné hodnoty,“ specifikuje jednotlivé skupiny Ing. Martin Pončík. „SPECIÁL je určen pro speciální prodejny, jeho design je posunut výš, hlavním prvkem je keramika. EXCLUSIVE, jak již sám název napovídá, prezentuje vysoký design, dokonalou kombinaci keramiky, nerezu, skla… Řadu STORCH pak nově vyrábíme pro našeho německého partnera. Jde o luxusní třídu s nejrůznějšími, do detailů propracovanými prvky. Zajímavou drobností, která dotváří výjimečný vzhled těchto výrobků i jejich „komunikaci“ s budoucím majitelem, je například technické řešení dvířek - zákazník si může vybrat, zda se mají zavírat nahoru nebo do strany, stává se tak spolutvůrcem konečné podoby svých kamen, má maximální volnost v rozhodování.

Navíc kolekci STORCH představuje jen několik desítek kusů ročně, takže klient má záruku, že svůj domov obohatil o výjimečný originál. Na jednotlivých dílech kamen z této kolekce lze provést designovou změnu podle přání zákazníka, který si navíc může vybrat kachlový obklad nejméně v 15 odstínech barev. Pokud má zájem o výběr ze širší škály kachloví, opět jsme schopni vyjít mu vstříc. Jen dodací lhůta bude o něco delší.“

Zvažuje-li zákazník koupi některého z výrobků společnosti ROMOTOP, první kontakt mu mohou zprostředkovat například webové stránky www.romotop.cz. Se získanými informacemi pak může pracovat podle vlastního zvážení. Domácí kutilové se zřejmě obrátí spíše na baumarkty, při koupi ve specializovaných prodejnách může klient očekávat celý balíček služeb odvozem počínaje a ustavením i zapojením konče. Samozřejmostí je následný servis. Cenově náročnější výrobky mají primární a sekundární přívod vzduchu, exkluzivní produkce využívá centrální přívod, který preferuje západní Evropa. Vzduch není přiváděn z místnosti, kde jsou krbová kamna, takže se nespotřebovává již jednou ohřátý vzduch. Tento způsob je mnohem výhodnější jak z hlediska ekonomického, tak ekologického.

ROMOTOP – dokonalý design

Dokonalý a do detailů promyšlený design dává kamnům z produkce společnosti ROMOTOP punc originality. To je patrné především na luxusních značkách EXCLUSIVE a STORCH, které mohou - stejně jako cenný originál obrazu – dát svému majiteli pocit výjimečnosti a zároveň dokonale doplnit interiér jeho domu. Speciální kolekce EXCLUSIVE totiž uvedla na trh kamna s kachlovým obkladem, s vysokou užitnou hodnotou a špičkovým designem, která jsou určena pro specializované prodejny. Jejich design má navíc široké možnosti změny – kamna lze obložit keramikou, nebo přírodním kamenem, používá se také nerez, případně sklo. Pestrá škála těchto materiálů umožňuje přizpůsobit výrobky z produkce ROMOTOPU jakémukoliv interiéru.

V každém případě, ať se zákazník rozhodne, jak chce, pokud zvolí kamna z produkce firmy ROMOTOP, rozhodně neprohloupí. Kupuje kvalitu podloženou mnoha zkušenostmi z náročných trhů západní Evropy, sází na špičkový design i dokonalé služby. A navíc svůj domov obohatí o prvek, který – zvláště v nevlídných zimních měsících – pomůže vytvořit neopakovatelnou atmosféru a dá domácnosti to pravé, nefalšované teplo živého ohně. Plamenů spoutaných společností ROMOTOP.

Autor: Lenka Gulašiová
Foto: Archiv firmy